طراحی دفتر کار خانگی

ایده های جذاب برای طراحی دفتر کار خانگی

طراحی دفتر کار خانگی

طراحی یک دفتر کار خانگی راهی برای ایجاد فضای شخصی در خانه برای کار ، پرداخت قبوض یا فقط دور شدن از زندگی شلوغ خانوادگی است.حتی اگر اتاق مخصوص برای دفتر کار ندارید ، راه هایی برای ایجاد فضایی متناسب با نیازهای شما وجود دارد.

اولین – و احتمالاً مهمترین – نکته ای که هنگام طراحی دفتر کار در خانه باید به آن توجه کنید ، محلی است که دفتر کار شما باید در آن قرار داشته باشد.برای این منظور سبک کار و ماهیت کار خود و همچنین نیازهای افرادی را که با آنها زندگی می کنید ، در نظر بگیرید.

تعیین فضایی اختصاص داده شده به کار و عاری از حواس پرتی مهم است.یک اتاق جداگانه برای این وضعیت ایده آل است ، به شما این امکان را می دهد که درب را ببندید یا در صورت لزوم مشتری بیاورید.وجود میز تحریر ، کمد برای انبار و صندلی راحت در اتاق کار در اولویت است.

اگر اتاقی ندارید ، نگران نباشید.در عوض ، سعی کنید بخشی از یک اتاق بزرگتر را جدا کرده و آن را به عنوان فضای اداری خود مطرح کنید.برای جدا کردن فضا از پرده یا پارتیشن استفاده کنید.بدون اتاق اضافی برای دفتر کار خانگی ، قسمت کوچکی از اتاق دیگر یا گوشه ای زیر پله ها را در نظر بگیرید.

دکوراسیون دفتر کار خانگی

با نصب پارتیشن میتوان یک فضای کوچک در گوشه ای از خانه ایجاد کرد و به فضای اداری تبدیل کرد.برای این منظور لازم است ، تنظیمات مربوط به کامپیوتر و روشنایی را در نظر بگیرید که ممکن است کارهای الکتریکی بیشتری را طلب کند.

هنگام طراحی داخلی کرمان ، نورپردازی مناسب در محیط خانه بسیار مهم است.این که آیا فضا دارای نور بالای سر است یا خیر ، باید برای نورپردازی اضافی برنامه ریزی کنید.وجود لامپ رومیزی که نور کافی را برای کارهای نزدیک فراهم می کند ضروری است.

قفسه بندی داخلی یک مکان عالی برای ذخیره سازی فراهم می کند و به سازماندهی بصورت قابل توجهی کمک می کند.قفسه بندی همچنین در مناطق کم فضا بسیار عالی عمل می کند.

چه در خانه کار کنید یا فقط به مکانی برای انجام کارهای خانگی نیاز داشته باشید ، طراحی فضای اداری در خانه برای بسیاری از افراد به یک ضرورت تبدیل شده است.با داشتن یک دفتر کار خانگی ، می توانید فضای مناسب را برای نیازهای خود ایجاد کنید.بنابراین ، در گوشه ای از اتاق دیگر یا در یک اتاق مخصوص ، فضایی ایجاد کنید که شما را کارآمد و منظم نگه دارد.

برای اینکه بتوانید با کارآیی بیشتر کار کنید ، به اتاقی نیاز دارید که دور از شلوغی زندگی خانوادگی باشد.همچنین اگر فضای اداری داخل خانه خود را به طور واضح مشخص کنید و در را در ساعت مقرر ببندید ، دستیابی به تعادل خوب بین کار و زندگی بسیار آسان تر است.فضایی را که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد مشخص کنید ، جایی که بیشتر تمرکز می کنید.این لازم نیست که یک اتاق کامل باشد ، اما باید به اندازه کافی راحت باشد تا بتوانید در آن کار کنید.

طراحی دکوراسیون دفترکار در منزل

آنچه را که واقعاً به آن نیاز دارید در نظر بگیرید و از آنجا کار کنید

تمام هدف ایجاد یک دفتر این است که فضای مناسبی برای کار واقعی باشد – بنابراین کاربردی بودن از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر به فضای زیادی برای ذخیره سازی نیاز دارید ، مطمئن شوید که یک میز با کشوهای زیاد یا یک قفسه بلند ایجاد کرده اید.هنگامی که می دانید به چه چیزی نیاز دارید ، می توانید خرید مورد نیاز خود را شروع کنید.

مطالعات نشان می دهد که ما می توانیم از طریق مجاورت با طبیعت ، فضاهای کاری خود را شادتر و سالم تر کنیم.مشاهده صحنه های روستایی مانند درختان یا آب می تواند استرس ، عصبانیت و خستگی را کاهش داده و سطح شادی ، انرژی و عملکرد شناختی را افزایش دهد.سعی کنید گیاهان داخلی را روی میز خود قرار دهید.متناوباً می توانید یک قطعه هنر دیواری را انتخاب کنید که محیط طبیعی را به تصویر می کشد.

وقتی همه این کارها را انجام دادید و جایی احساس کردید که به کمک نیاز دارید ، با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *