نورپردازی فضای باز

ایده های روشنایی در فضای باز

نورپردازی فضای باز

هنگام صحبت از طراحی داخلی کرمان ، روشنایی بیرونی می تواند تغییر دهنده بازی باشد.داشتن روشنایی در فضای باز مزایای زیادی دارد.نورپردازی فضای باز می تواند به امنیت خانه شما کمک کند ، بر ارزش خانه شما بیفزاید و روحیه هرگونه گردهمایی در فضای باز را ایجاد کند.طراحی کامل نورپردازی بیرونی به نظر آسان نمی رسد ، به همین دلیل است که باید با متخصصان تماس بگیرید.آنها می توانند به شما در طراحی ایده آل روشنایی فضای باز شما کمک کنند.

اگر می خواهید طراحی روشنایی فضای باز را امتحان کنید ، باید مراحل زیر را که توسط شرکت طراحی دکوراسیون کرمان ارائه شده است ، دنبال کنید.به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب نورپردازی بیرونی ، می خواهید چیزی را بدست آورید که توجه شما و توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند ، بدون داشتن نور بیش از حد روشن یا طاقت فرسا.

روشنایی فضای باز

  1. نوع روشنایی فضای باز را که می خواهید تعیین کنید

اولین چیزی که باید هنگام تنظیم نورپردازی در فضای باز انجام دهید این است که به انواع مختلفی از روشنایی های موجود نگاه کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک با نیازهای شما مطابقت بیشتری دارد.انواع مختلفی از نورپردازی بیرونی وجود دارد که می توانید بصورت آنلاین یا در فروشگاه محلی خود بیابید ، این چراغ های مختلف همگی اهداف منحصر به فردی دارند و شما باید اطمینان حاصل کنید که چراغ های مورد نیاز خود را تهیه می کنید.

انواع مختلفی از وسایل روشنایی در فضای باز وجود دارد و هر سازنده ای به احتمال زیاد مجموعه ای از دستورالعمل های نصب خود را برای سفارشی سازی نصب محصول خواهد داشت.برای ایمنی شما ، این محصولات باید مطابق با مقررات نصب شوند.

  1. سیم کشی و نصب

هنگامی که تمام سیم کشی خود را برنامه ریزی کردید و تصمیم گرفتید که چراغ های شما در کجا نصب شوند ، وقت آن است سیم کشی روشنایی خود را نصب کنید.اگر از نحوه انجام سیم کشی مطمئن نیستید ، باید با یک متخصص تماس بگیرید زیرا سیم کشی می تواند منجر به حوادثی شود که شامل آتش سوزی می شود.پس از اتمام سیم کشی ، تمام چراغ ها را در محل مناسب نصب کنید.

  1. روشن کردن چراغ ها

هنگامی که چراغ های خود را به برق وصل کرده اید ، باید فوراً روشن شوند.با روشن بودن چراغ ها می توانید راه اندازی و نصب آنها را به پایان برسانید.اطمینان حاصل کنید که چراغ های شما ناحیه ای را که باید به طور مناسب روشن شود روشن می کنند و اگر اینطور نیست ، آنها را متناسب با آن تنظیم کنید.

هر بار چند قدم به عقب بردارید تا ببینید چشم انداز شما با چراغ های جدید شما چگونه به نظر می رسد و اطمینان حاصل کنید که جلوه ای را که برای نمایش برنامه ریزی کرده اید دریافت می کنید.اطمینان حاصل کنید که چراغ های شما زیاد روشن نباشند و خیلی نزدیک به املاک یا پنجره های مجاور نباشد.این می تواند باعث شکایت همسایگان شما شود ، بنابراین هنگام اتمام راه اندازی به فضای آنها توجه کنید.

توجه:بهتر است چراغ های خود را بعد از غروب آزمایش کنید.به این ترتیب ، می توانید ظاهر آنها را در شب ببینید و قبل از اینکه سیم ها را دفن کنید ، مکان نور خود را تغییر دهید یا تنظیم کنید.

نورپردازی فضای باز

  1. سیم ها را دفن کنید

قبل از اینکه سیم ها را دفن کنید ، پیشنهاد می کنم مسیری را که طی می کنند ترسیم کنید و طرح خود را برای مرجع بعدی کنار بگذارید.به این ترتیب ، اگر بعداً برخی از گیاهان را اضافه کردید ، می توانید سیم کشی را هدایت کنید.برای دفن سیم کشی ، کافی است با نوک بیل یک مسیر با عمق 3 اینچی برای سیم ها برش دهید-مراقب باشید که سیم را با بیل قطع نکنید!با استفاده از دستان خود ، سیم را در شیار خاکی که به تازگی بریده اید فرو کنید.خاک را بپوشانید.

برای این پروژه ، شما باید مهارت های اساسی سیم کشی لازم برای ایجاد اتصالات مناسب و ابزارهای اصلی الکتریکی و نجاری را داشته باشید.

قبل از شروع هر نوع کار برقی ، باید نکات ایمنی زیر را رعایت کنید:

  • برق اصلی/جعبه فیوز مصرف کننده را خاموش کنید.
  • از تجهیزات حفاظت شخصی مثل دستکش استفاده کنید.
  • مراقب مناطق دارای رطوبت باشید.
  • در روز کار سیم کشی ، نصب چراغ ها و یا هر کار برقی دیگری را انجام دهید.
  • قبل از شروع کار تمام وسایل مورد نیاز را تهیه کنید.
  • از تجهیزات باکیفیت استفاده کنید ، کار با تجهیزات باکیفیت و استاندارد خطر آسیب های ناشی از برق را کاهش میدهد.

نورپردازی حیاط

نتیجه

با نورپردازی مناسب فضای باز ، جذابیت شبانه خانه خود را افزایش دهید و میزان ایمنی و امنیت را نیز افزایش دهید.از وسایل روشنایی میتوان در امتداد مسیر پیاده روها استفاده کرد ، اما آنها هم چنین برای روشنایی پله ها ، درختان ، دیوارهای سنگی و حصارها ایده آل هستند.

نورپردازی منظره می تواند حیاط شما را از یک آشفتگی خسته کننده و تاریک به یک چشم انداز دراماتیک هیجان انگیز تبدیل کند.نورپردازی منظره آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست.اگر آمادگی و زمان لازم را برای کار دارید ، می توانید نورپردازی را خود انجام دهید ، اما این یک گزینه است و بسیاری از متخصصان در منطقه شما وجود دارند که می توانند این کار پیچیده را برای شما انجام دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *