بایدها و نبایدهای دکوراسیون داخلی

بایدها و نبایدهای دکوراسیون داخلی

بایدها و نبایدهای دکوراسیون داخلی

طراحی فضای داخلی می تواند بخشی بسیار لذت بخش از روند خانه سازی شما باشد و بیشتر ما تصوری از شکل ظاهری یا طراحی کلی مورد نظر خود داریم ، اما گاهی اوقات ممکن است دانستن اینکه از کجا شروع کنیم مشکل باشد.تزئین یک فضا می تواند یک کار دلهره آور باشد ، خصوصاً برای افرادی که هیچ تجربه قبلی در طراحی داخلی ندارند.این نه تنها زمان می برد بلکه به صبر و خلاقیت نیز نیاز دارد.بیایید نگاهی به برخی از بایدها و نبایدهای دکوراسیون داخلی بیاندازیم.

طراحی داخلی کرمان ممکن است ساده به نظر برسد.اما در واقعیت ، طراحی دکوراسیون داخلی بسیار پیچیده تر از آن است که فکر می کنید.این واقعاً یک هنر و یک علم است.برخی از اصول اصلی وجود دارد که می توانید بلافاصله یاد بگیرید و به شما امکان می دهد تا به نتایج حرفه ای نزدیک شوید.همچنین برخی اشتباهات اساسی نیز وجود دارد که اگر می خواهید فضایی فوق العاده در خانه خود ایجاد کنید ، باید به هر قیمتی از آنها اجتناب کنید.

بایدها و نبایدهای دکوراسیون

بایدها

  • فقط مبلمان و لوازمی برای خانه خود بخرید که واقعاً آنها را دوست دارید.
  • برای افزودن نور ، آینه های زیادی را به فضاهای خود وارد کنید.آینه ها را مقابل پنجره ها قرار دهید تا نور طبیعی را در اتاق منعکس کند.
  • قدیمی و جدید را مخلوط کنید.حتی اگر ظاهر مبلمان کاملاً جدید را دوست دارید ، چیز دیگری را که کمی پیر شده است به فضا اضافه کنید ، مانند ساعت و شمعدان های عتیقه.
  • وقت زیادی را صرف کنید.نیازی به عجله و انجام همه تزئینات همزمان نیست.بهترین فضاها فضاهایی هستند که طی چند سال تکامل یافته اند.
  • در مناطق کوچک از رنگ های چشمگیر استفاده کنید.اگر یک راهرو کوچک یا باریک دارید ، ایده آل است که این مناطق را با رنگ های روشن رنگ کنید.
  • مبلمان را از دیوار دور کنید.نیازی نیست که تمام وسایل خود را درست روبروی دیوار قرار دهید ، مگر اینکه واقعا فضا محدود باشد.
  • فضای بیرونی خود را ادامه دهنده فضای داخلی بدانید.اگر یک اتاق نشیمن یا غذاخوری دارید که می تواند به بیرون باز شود ، ایده خوبی است که قطعاتی را اضافه کنید که مطابقت داشته باشند و مبلمان را در داخل خانه تکمیل کنند.

نبایدها

نبایدهای طراحی دکوراسیون خانه

  • همه چیز را یک باره خریداری نکنید.وقت خود را صرف کنید ، ظاهر و شکل کلی اتاق را به خاطر بسپارید و قبل از افزودن وسایل بیشتر صبر کنید.از گوشه های مختلف اتاق عکس بگیرید تا راهنمای شما باشد.
  • از اندازه های اشتباه استفاده نکنید.همانطور که وسایل بزرگ می توانند فضای اتاق را کوچک و شلوغ نشان دهند ، اشیای کوچک در یک اتاق بزرگ نیز باعث خالی شدن فضای اتاق می شوند.
  • نباید از بالش های کوچک و ارزان در فضای داخلی خود استفاده کنید.بالش ها لوازم داخلی مهمی هستند.بنابراین من توصیه می کنم بالش های خوبی انتخاب کنید که ماندگاری بیشتری داشته باشند و فروریخته نشوند.
  • در وسایل روشنایی صرفه جویی نکنید.رایج ترین خطا ، بزرگ نبودن لامپ برای فضا است.مردم اغلب در مصرف لامپ صرفه جویی می کنند ، در حالی که این لامپ ها بسیار مهم هستند.
  • همه وسایل خانه را بالای دیوار قرار ندهید.تا زمانی که در خانه یا آپارتمان کوچکی زندگی نمی کنید ، همه وسایل خانه را روی دیوارها قرار ندهید.قطعات خود را در کل اتاق استفاده کنید و به فضای دیوارها تنفس بدهید!
  • به دیگران اجازه ندهید که در طراحی داخلی منزل شما دخالت کنند.شما باید قطعات و رنگ هایی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد.از افزودن قطعاتی که منعکس کننده شما هستند ، نترسید.

این مقاله که توسط شرکت شهرسازی و معماری پنجره ارائه شده است ، باید و نبایدهایی را که باید هنگام طراحی دکوارسیون داخلی منزل خود از آنها آگاه باشید را پوشش می دهد ، بنابراین حتماً باید این نکات را بخاطر بسپارید ، چون زمان آن فرا رسیده است که خانه خود را به سلیقه خود و به شکلی زیبا تغییر دهید!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *